مجتمع فرهنگی مذهبی صاحب الزمان (عج)

پایگاه صاحب الزمان (عج) شهرک غرب تهران

مجتمع فرهنگی مذهبی صاحب الزمان (عج)

پایگاه صاحب الزمان (عج) شهرک غرب تهران

انتخابات

به نام خدا 


بار دیگر ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، حماسه آفرین شده و مشتی محکم و پولادین بر دهان بیگانگان ، مزدوران و خائنین به وطن زدند.

قطعا روز دوازدهم اسفندماه یک هزار و سیصد و نود نیز همانند روز دوازدهم بهمن ماه که با ورود امام مهربان به وطنش و روز دوازدهم فروردین ماه که به خاطر نامیده شدن روز جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیدند ، به خاطر این حضور گسترده مردم در تقویم جمهوری اسلامی ایران ماندگار خواهد شد.


قطعا ضعف و نقص هایی نه در اسلام بلکه در بخش هایی از حکومت جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و دارد ؛ اما ما نباید فریب بیگانگان و تبلیغ های گسترده آنان ، مبنی بر عدم شرکت در انتخابات و ... را پذیرفته و به اجرا در آوریم ، زیرا آن ها استعمارکنندگانی بیش نیستند که فقط منافع خودشان را در نظر می گیرند که تاریخ بارها و بارها و به نحوه گوناگون آن را نه تنها برای ایرانیان بلکه به جهانیان به اثبات رسانیده است.

پس ما باید برای اصلاح اشتباهات ، خودمان آستین همت بالا زده و تلاش را برای داشتن مملکتی که قرار است پرچم آن به قائم آل محمد برسد ، اقدام نموده و به حرف مزدوران و بدکاران ملت گوش فرا ندهیم.

ملت ایران همیشه هوشیار و آگاه است.